Pirkti www.polapu.lt yra visiškai saugu ir operatyvu. Visas siūlomas prekes turime sandėlyje Vilniuje, todėl užsakymus suruošiame ir išsiunčiame ypač operatyviai (95% užsakymų išsiunčiame per 1 darbo dieną).

Prekių pristatymas Lietuvoje

  • Lietuvoje prekės pristatomos per 1 – 3 darbo dienas. Sugriežtinto karantino, didelio šalčio/snygio atvejais šis terminas pailgėja iki 3 – 5 darbo dienų.
  • Nemokamas pristatymas perkant už 30€ ir daugiau.
  • Pristatymo kainos apskaičiuojant suformavus pirkinių krepšelį ir pasirinkus pristatymo būdą.
  • Prekes pristatome tik į Omniva paštomatus

Prekių pristatymas į Latviją ir Estiją

  • Prekių pristatymas Latvijoje ir Estijoje per 1-4 darbo dienas.
  • Prekes pristatome naudodamiesi Omniva teikiamomis paslaugomis.
  • Pristatymui į Latviją ir Estiją nemokamo pristatymo nuolaida (perkantiems už 30 € ir daugiau) netaikoma.

Prekių pristatymas į kitas šalis

Į kitas šalis prekių šiuo metu nepristatome

Pristatymo informacija​

  • Klientas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
  • Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas. Prekių pristatymo (transportavimo) mokestis yra pateikiamas suformavus užsakymą.
  • Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui Lietuvoje per 1-3 darbo dienas po užsakymo apmokėjimo, jei nesusitarta kitaip.
  • Prekių kiekį ir kokybę Klientas kruopščiai patikrina kaip galima greičiau vos gavęs Prekes. Priimdamas Prekę iš kurjerio, Klientas privalo pasirašyti Prekės pristatymo dokumentuose, patvirtindamas, kad Prekė jam buvo įteikta.
  • Visas pastabas dėl akivaizdžių Prekių trūkumų Klientas privalo pareikšti el. paštu (noriu@polapu.lt) kaip galima greičiau vos gavęs Prekes. Pretenzijas dėl Prekių paslėptų trūkumų Klientas gali pareikšti raštu ne vėliau kaip per 7 (septynias) dienas nuo Prekių gavimo dienos. Kitaip laikoma, kad preke Klientas patenkintas ir neturi jokių priekaištų Pardavėjui.
  • Pardavėjas įsipareigoja Prekes pristatyti užsakyme nurodytu adresu ir terminais. Jeigu paaiškėja, kad Pardavėjas negali pristatyti Prekės numatytu terminu, jis nedelsdamas apie tai informuoja Klientą. Klientas sutinka, jog išimties tvarka pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių.
  • Klientui apmokėjus už Prekes Pardavėjas Klientui el. paštu išsiunčia sąskaitą faktūrą.
  • Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu tai nutiko dėl Kliento netiksliai pateiktos, arba nepateiktos, arba ne laiku pateiktos būtinos informacijos.
  • Užsakymai priimami ir vykdomi kasdien.