Pirkti www.polapu.lt yra visiškai saugu. Mes ypač kruopščiai atrenkame kiekvieną savo siūlomą produktą, skelbiame detalų produkto aprašymą, naudojame tikras produkto nuotraukas, kruopščiai pakuojame kiekvieną siuntą, patys naudojame siūlomus produktus savo augalų priežiūrai ir nuoširdžiai tikime, kad jie džiugins ir mūsų klientus. Vis dėl to, jeigu pas mus pirkta prekė buvo brokuota, nekokybiška ar tiesiog jums netiko ar nepatiko – visiškai nemokamai ją galite grąžinti ir mes grąžinsime visus sumokėtus pinigus.
Grąžinimas
Jeigu pas mus pirkta prekė jums netiko ar nepatiko – visiškai nemokamai ją galite grąžinti per 14 (keturiolika) dienų ir mes grąžinsime visus sumokėtus pinigus.
- Svarbu, kad grąžinama prekė nebūtų naudota, sugadinta ar jos išvaizda iš esmės pasikeitusi, tai yra prekės ar jos pakuotės pakeitimai tokie, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę
- Prekę reiktų grąžinti originalioje tvarkingoje pakuotė, taip pat grąžinti visas prekės komplektines dalis
- Jeigu norite grąžinti kokybišką, bet netikusią prekę – parašykite mums ir mes jums atsiųsime grąžinimo formą ir visą informaciją
- Gavę grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, mes per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės grąžinimo, grąžinsime pinigus už prekę.
- Teisė grąžinti pirką kokybišką prekę netaikoma sutartims:
- pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra pagamintos iš anksto, ir kurios gaminamos, atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, taip pat dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
- greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
- supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
- prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
- supakuotų vaizdo ar garso įrašų arba supakuotos programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo.
- Teisė, nenurodant priežasties per 14 (keturiolika) dienų atsisakyti nuotolinės sutarties, juridiniams asmenims (verslininkams) nėra taikoma.
Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės
Deja, tačiau kartais pasitaiko brokuotų ar nepilnos komplektacijos prekių. Tokiais atvejais mes arba nemokamai pakeičiame prekę į kokybišką, arba grąžiname sumokėtus pinigus – priklausomai nuo jūsų pageidavimo
- Jeigu gavote brokuotą arba nepilnos komplektacijos prekę – parašykite mums per 48 valandas nuo prekių gavimo dienos
- Jeigu iškart nurodysite reikiamą informaciją – mes daug operatyviau išspręsime klausimą:
- Užsakymo numerį;
- Broko, gedimo požymius ar trūkstamą dalį. Idealu – prekės nuotrauka, brokuotos vietos nuotrauka (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti), prekės pakuotės nuotrauką;
- Kaip pageidaujate, kad būtų išspręstas klausimas – pakeisti prekę, grąžinti pinigus, pritaikyti nuolaidą ir panašiai
- Mes stengiamės atsiliepti per vieną darbo dieną, o klausimą išspręsti per 7 dienas
Pažeista siunta
Pasitaiko atvejų, kai jūsų siunta nukenčia pakeliui. Todėl labai svarbu, kad į namus pristatytos siuntos kokybę patikrintumėte dalyvaujant kurjeriui ir jeigu pastebėsite, kad siunta turi pažeidimų
- apie tai informuokite siuntą atvežusį kurjerį;
- siuntos pristatymo dokumente privalomai pažymėkite, kad siuntos pakuotė turi pažeidimų ir būtinai užpildykite pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą, kurį turi pateikti kurjeris;
- patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
- jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei prekės buvo priimtos ir pasirašyta pristatymo dokumente, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.
Garantija
Kilus bet kokiems prekės garantijos klausimams – parašykite mums ir mes padėsime išspręsti klausimą. Svarbu atkreipti į šiuos punktus susijusius su garantiniu aptarnavimu
- Dėl garantijos galite kreiptis arba į mus arba į prekės gamintojo įgaliotąjį servisą pagal garantijoje nurodytas sąlygas;
- Galimai nekokybiška prekė pirmiausia yra pateikiama į garantinio aptarnavimo servisą, tik nustačius, kad prekė yra nekokybiška prašymas dėl nekokybiškos prekės gali būti vykdomas.
- Prekės yra siunčiamos į garantinio aptarnavimo centrus, kurie gali būti ir kitoje ES valstybėje. Tokiu atveju prekės garantinio aptarnavimo procesas trunka nuo 14 iki 90 (keturiolikos iki devyniasdešimties) kalendorinių dienų, priklausomai nuo prekės pobūdžio. Visais atvejais garantinį procesą siekiame atlikti per kuo trumpesnį laiko tarpą.
- Įrenginiai, pateikiami garantiniam aptarnavimui negali talpinti tavo asmeninių duomenų, SIM kortelių. Nei mes, nei garantinis servisas neatsako ir nepadengia išlaidų už informaciją, esančią garantiniam aptarnavimui pateikiamuose įrenginiuose, tokios informacijos atkūrimą ar atstatymą.
- Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos. Prieš naudodamasis preke atidžiai perskaitykite prekės eksploatavimo instrukciją, jei tokia yra.
- Iš garantinio aptarnavimo centro ir (ar) iš mūsų neatsiimtos, garantiniam aptarnavimui perduotos prekės yra saugomos 3 (tris) mėnesius. Šis terminas pradedamas skaičiuoti nuo pirmo pranešimo tavonurodytais kontaktais (telefonu, el. pašto adresu ar pan.) apie tai, kad gali atsiimti prekę grįžusią iš garantinio aptarnavimo centro. Per numatytą terminą neatsiėmus prekės, mes pasiliekame teisę prekės nebesaugoti, prekė gali būti utilizuojama. Tokiu atveju mes neprisiimame atsakomybės už neatsiimtoje prekėje likusią jūsų informaciją ir kitus dėl tokio prekės sunaikinimo patirtus jūsų nuostolius.
- Mūsų teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo jūsų (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai. Ginčai dėl prekių kokybės, grąžinimo ir kitų pirkimo – pardavimo sąlygų sprendžiami pirkimo – pardavimo taisyklių nustatyta tvarka ir remiantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
- Prašymus ar skundus dėl internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje – https://ec.europa.eu/odr/.